כרמלו: "אנחנו הכי טובים מאז הגעתי לניקס" / שלום עולם: "הלייקרס לפיינלס!"/מנחם לס

 

 

 

כרמלו מצהיר: "אנחנו הטובים ביותר מאז שהגעתי הנה"

אנטוני כרמלו מאמין שהניקס מודל 2013-14 היא הטובה ביותר מאז הגיע לתפוח הגדול, אבל אז הוא עצר בעצמו ואמר, "לפחות טובים יותר מבעונה שעברה ובטוח יותר טובים מהנטס"

הוא אמר זאת כשהוא הנואם הראשי ב-Bloomberg Sports Business Summit במידטאון מנהטן, והוסיף שמהעונה הזאת ואילך המאבק ראש-בראש בין הניקס והנטס יוביל כל מאבק אחר בליגה בעיניים עצומות. הוא הודיע גם שהוא יחזור לשחק עם "SCORING MENTALITY", דבר שהוא ניסה למתן בעונה שעברה כשהוא מנסה להיות יותר שחקן עם   "DISTRIBUTER MENTALITY"

הדבר החשוב ביותר שאמר הוא שההנהלה והשחקנים החשובים בקבוצה בטוחים שהניקס היונה היא הטובה ביותר מזה שנים, "אבל נאמר לי לא להיכנס לפרטים כי כמה דברים בקבוצה עדיין לא סגורים".

הניקס  ניצחו בעונה שעברה את הדיביזיה האטלנטית עם רקורד של 28-58 אך הפסידו  בסיבוב השני של הפלייאוף לאינדיאנה. כרמלו אמר שעם התוספות של טים הרדאוויי, מטה וורלד-פיס, אנדרה ברגנני, ובנו אודריך, הם הרבה יותר טובים מאשר החסרון של ג'ייסון קיד, סטיב נובאק, ומרכוס קמבי, ו-"אמארה סטודמאייר עבר מטה-מורפוזה והוא היום שחקן שונה ב-180 מעלות מאשר לפני שנה".

אני מת לראות אם ישנה טיפה של אמת מכל מה שהוא אומר!

הנטס – עם ג'ייסון קיד, והתוספת של קווין גארנט ופול פירס מקבלים את כל ההייפ, וכרמלו מברך על זה. "I LOVE IT", הוא אמר. "מה יותר טוב מיריבה שאתה יכול לנסוע לאולמה באופניים, ואתה פוגש ארבע בעונה?"

וכשהזכירו לו שהלייקרס מקווה שהוא יעבור אליה בסיום העונה שעברה הוא פרץ בצחוק כאילו שמע את הבדיחה של השנה. "אני מנסה לעזור לבנות כאן BILLION DOLLAR BRAND, והלייקרס מדברים שאעבור לשחק איתם? מאומה לא 'WOO ME' (ישכנע אותי) לעזוב את ניו יורק. אני בן ברוקלין, ואני עומד לבנות כאן את הבסיס ל-'POWER COCO' (משקה קוקוס מרווה בחומרים אנרגטיים) שאני עומד להיכנס איתו לשוק בכל רגע, וניו יורק הוא הבסיס שלי". מאט מילר מבלומברג TV שהוביל את הראיון שאל אותו למה לא לפתוח את הקמפיין של המשקה החדש כשהוא בלייקרס, בווסט קוסט היכן שאוהבים דברים כאלה. הוא הגיב, “I would love to sign the Lakers up to be one of the sole teams in the West that drinks PowerCoco". כולם פרצו בצחוק.

הנה סוף האום של השחקן שסיים עם 28.6 נק' למשחק בעונה שעברה:

When you can do something so great, that’s the only thing people see you as,’’ Anthony said. “When you do something good, people don’t see" that""People expect me to go out and score 30. If I score 15 points and we still win the basketball game, people look at that and say, ‘Oh, he’s not on his game today.’

“There’s a fine line. My thing is to go out there and be great. If I score the basketball and can be one of the best scorers in the world … Yeah, I can do other things and I do other things. But when you do something so well, people overlook everything else.’’

 Scoring titles mean nothing to me compared to my first NBA title. I realize that my playoff resume is rocky, having gotten out of the first round twice in 10 seasons.

“For me now, the only thing I need is a championship,’’ Anthony said. “I think I proved to everybody the type of basketball player I am. Everyone in the world knows I can score the basketball — to separate myself is a championship. I can count on one hand the amount of people that won a national championship in college, a gold medal and an NBA title. If I can do that, that kind of separates me from some others.’’

 

אוקיי. עכשיו כל מה שנשאר לו לעשות זה להוכיח שהוא מסוגל.

 **********************

 

מטה שלום עולם: הלייקרס יהיו בגמר ה-NBA!

 

This is why there is drug testing in the NBA.

Not that Metta World Peace is on drugs or needs them to say something outrageous. Never has and never will.

He was certainly excessively boastful of what the Lakers could and would do when he was a member of that team. This summer the Lakers decided to amnesty him but that doesn’t mean he’s given up the over-the-top Lakers predictions — he made another one to ESPNNewYork.com.

“I think the Lakers are going to go to the NBA Finals,” World Peace said during a signing for his children’s book “Metta’s Bedtime Stories” in downtown Manhattan on Wednesday.

“I think Kobe [Bryant's] gonna be healthy, they’re gonna get Pau [Gasol]. The Lakers are gonna make a big trade like they always do. They’re gonna get another good player, boom, boom, and they’re gonna go to the Finals. I believe it. Kobe’s gonna come back, he’s gonna play team ball, and Pau’s gonna play well.”

There has certainly been plenty of schadenfreude around the league watching the Lakers struggle last season. That said, a number of executives around the league also will tell you the Lakers have the advantage of being in Los Angeles and next summer they should have some money to spend, which can lead to a rapid rise from the ashes of things go their way.

But this season… not so much.

If the Lakers are going to make a big trade it is going to involve Pau Gasol going out, because he is the only asset they have that could draw that kind of return. Not Steve Nash, not Chris Kaman, not Jodie Meeks. And Kobe Bryant isn’t getting moved.

If Kobe comes back healthy, if Nash and Gasol can stay healthy, if they run Mike D’Antoni’s system closer to how it is intended, they could be better than some predict. They have the potential of making the playoffs (one of the last couple of slots in the West). But if all that goes right they are still first round fodder this season.

Lakers fans need to focus on the fun of this season, not the outcome, then wait for what will be an interesting next summer in Los Angeles.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
30 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דדי
דדי
20/09/2013 1:04:19

מנחם, עם כל הכבוד, ניסיתי לחשוב על דרכים יותר עדינות לנסח את השאלה הזו, אבל אחרי מחקר לגבי הראיון שדיווחת עליו, אין לי ברירה אלא לנסח את זה בצורה ישירה אבל לפחות לא מתלהמת –

למה אתה משקר לגולשים באתר שלך ?

אולי פשוט תשנה את מה שאתה יודע שאתה צריך לשנות, תמחק גם את התגובה הזו, ותפסיק עם זה להבא ?

אם תרצה, אני אכנס לפרטים, אבל אני ממש לא רוצה אם אני לא חייב.

מנחם לס
מנחם לס
20/09/2013 4:27:31
Reply to  דדי

דדי, נמאס לי ממך. הנה הכתבה על דבריו של כרמלו אנטוני.

http://nypost.com/2013/09/10/carmelo-knicks-are-better-than-last-year/

זה בערך 80% מהכתבה שציטטתי, והשאר נמצא ב-בליצ'ר-רפורט כתגובה על מה שצוטט בניו יורק פוסט, וראיון איתו שפורסם אחרי הכתבה ע"י ESPN NY RADIO ושצוטט בבליצ'ר רפורט
.
אתה UNWELCOME כאן. פשוט לא רצוי. לך לאתר אחר. אני לא אשפיל את עצמי למחוק אותך, אך מהיום והלאה אתה יכול להיעלם מכאן, ואם אתה רוצה להישאר בגלל שכמה גולשים רוצים אותך, תישאר, אבל לגבי אתה מת.

דדי
דדי
20/09/2013 4:51:54
Reply to  מנחם לס

אוקיי, אתה לא משאיר לי ברירה –

"וכשהזכירו לו שהלייקרס מקווה שהוא יעבור אליה בסיום העונה שעברה הוא פרץ בצחוק כאילו שמע את הבדיחה של השנה. "אני מנסה לעזור לבנות כאן BILLION DOLLAR BRAND, והלייקרס מדברים שאעבור לשחק איתם? מאומה לא 'WOO ME' (ישכנע אותי) לעזוב את ניו יורק. "

כל הקטע הזה לא היה ולא נברא בראיון.
אף מילה כזו לא יצאה מהפה של כרמלו.
מדובר בלא פחות משקר גס.

ולא היה כמובן שום צחוק – חוץ מצחוק של כרמלו ושל הקהל מעצם הרמיזה של המנחה שלוס אנג'לס זה שוק מצויין למשקה שלו – כי כולם ידעו כמובן שהוא לא הולך להתייחס לפרי אייג'נסי שלו – שזה באמת מה שקרה.

והלינקים שלך לא מעניינים אותי – הנה הראיון כולו:

http://www.bloomberg.com/video/knicks-carmelo-anthony-career-business-strategy-qMH~VNbuSACR35fhI4RksA.html

ולמי שמעוניין שאחסוך לו זמן – הקטע היחיד שעוסק בחצי בדיחה על הלייקרס מתחיל ב 07:00 ונמשך כדקה.

מי שלא מאמין לי ורוצה להמשיך לחפש את החלק שציטטתי מהמאמר של מנחם – מוזמן לבזבז את זמנו.

קטע כזה פשוט לא קיים בראיון.

מדובר בהמצאה שלא לומר בשקר מכוון.

וכנראה זה פשוט "מקרי" שגם מדובר במשהו שכביכול אמור להיות שלילי כלפי הלייקרס…

אני כבר לא מתרגז על זה, אני פשוט נעלב כמגיב פעיל באתר.

שימי
שימי
20/09/2013 5:02:37
Reply to  דדי

דדי, אני ממש חושב שישנה לך בעייה. מה בדיוק ההבדל בין מה שהוא כתב (והוא ציטט מהניו יורק פוסט, ונתן את הלינק למקום שממנו הוא ציטט, ואתה מצאת את הנאום עצמו; בניו יורק פוסט לא ציטטו את הנאום מאלא כתבו על הנאום, כמו בבליצ'ר לפי מה שאני קראתי) לבין מה שאתה כתבת? הוא כתב שכרמלו צחק ואתה כותב שהוא לא צחק אלא אחרים צחקו.
אתה עושה מזה מין מלחמת עולם, וזה למעשה כלום-שום-כלום. אתה מגזים לדעתי בגדול.

דדי
דדי
20/09/2013 5:11:57
Reply to  שימי

אז תלמד לקרוא יותר טוב שימי.

אפילו בלינקים שהוא ציין לא קיימת ההתייחסות למעבר ללייקרס שלא היתה ולא נבראה, לא כל שכן הציטוט (במרכאות ! איזו חוצפה) של כרמלו –

"אני מנסה לעזור לבנות כאן BILLION DOLLAR BRAND, והלייקרס מדברים שאעבור לשחק איתם? מאומה לא 'WOO ME' (ישכנע אותי) לעזוב את ניו יורק.

מעולם לא נאמר בראיון, ולא נכתב בדיווחים הכתובים אלא הומצא על ידי מנחם.

הצחוק הוא רק הקטע השולי כאן, אבל אפילו בזה היה כאן שקר, המצאה, או איך שלא תרצה לקרוא לזה –

מנחם כתב:

וכשהזכירו לו שהלייקרס מקווה שהוא יעבור אליה בסיום העונה שעברה הוא פרץ בצחוק כאילו שמע את הבדיחה של השנה.

ש.ק.ר.

מעולם לא הזכירו לו, והוא מעולם לא צחק.

הדבר היחיד שכן היה זה הרגע שמנחם מזכיר אותו אחר כך –

מאט מילר מבלומברג TV שהוביל את הראיון שאל אותו למה לא לפתוח את הקמפיין של המשקה החדש כשהוא בלייקרס, בווסט קוסט היכן שאוהבים דברים כאלה. הוא הגיב, “I would love to sign the Lakers up to be one of the sole teams in the West that drinks PowerCoco". כולם פרצו בצחוק.

כן. זה באמת היה, אבל זו היתה ההתייחסות היחידה ללייקרס (אם אפשר בכלל לקרוא לה התייחסות), והצחוק היחיד שנבע מהרמיזה הברורה שבשאלת המראיין ומהבדיחה שבתשובה של כרמלו.

ההתייחסות הקודמת כמו גם הצחוק של כרמלו בתגובה (למשהו שלא קרה ! מדהים) – מעולם לא היתה והומצאה על ידי מנחם מכיוון שהיא אפילו לא נמצאת בלינקים שלו (שלא לדבר על הראיון עצמו בלינק שלי).

קצת כבוד עצמי שימי – מגיע לך ולי יותר.

זה כבר לא עניין של טעויות או חילוקי דעות.
זה כבר בפעם השנייה ברציפות שאני רואה כתיבת דברים שמעולם לא קרו כעובדות.

מיקי (אחר)
מיקי (אחר)
20/09/2013 5:10:28
Reply to  דדי

אני מרגיש חובה להגן על הדוק, וגם לי ישנה טענה אליך דדי: הוא הביא לינק למקום ממנו הוא ציטט מה שציטט. מה עוד הוא צריך לעשות? גם בבליצ'ר יש על זה מאמר גדול מלפני כמה ימים שאני בעצמי קראתי. . גם את זה הוא מזכיר. אז מה הבעייה, ומה "השקר הגדול"? אולי אתה יכול להסביר שגם אנחנו נבין? הוא גם כתב בפוסט שלו שכמה דברים היו בזמן שהוא התראיין, ולא חלק מהנאום שלו.

דדי
דדי
20/09/2013 5:15:12

תרגיש חופשי לקרוא את התגובה לשימי מיקי, כמו גם להראות לי אם פספסתי איזו שהיא התייחסות בלינקים שמהם הוא ציטט לקטע המומצא שאני ציטטתי מהמאמר של מנחם.

אני מבטיח להודות בטעות אם טעיתי.
מקווה שגם אתה.

עוזי חבושה
עוזי חבושה
20/09/2013 3:19:52

על מנחם המציאו את הביטוי מציאות רבודה.. ה

מיקי (אחר)
מיקי (אחר)
20/09/2013 5:29:10

תגיד לי, ילדון מטומטם, לא נמאס לך? אתה לא מבין שאיש לא מתייחס אליך ואתה רק מעייף אותנו עם התגובות שלך? אני מתפלא שהדוק לא מוחק אותך לאלתר.

עוזי חבושה פרופסור
עוזי חבושה פרופסור
20/09/2013 11:37:07

מיקי, אתה חתיכת דביל עם שכל של חציל

מיקי (אחר)
מיקי (אחר)
20/09/2013 5:19:47

דדי, תסלח לי. אתה מנפח בלון משום דבר. כל הנאום וכל המאמר הוא על הניקס. על הלייקרס הוא הזכיר בשתי מילים, ואתה הופך את כל העסק להתקפה על הבלייקרס. אתה פשוט פרנאויד ברמה קלינית כשמזכירים לייקרס.

דדי
דדי
20/09/2013 5:28:44

זה לא קשור לזה שמדובר בלייקרס.
זה עניין עיתונאי טהור.

אני פשוט שם לב לזה כשמדובר במה שחשוב לי.

אבל בסדר. למה לי להתאמץ.

הייתי צריך לתת לך ולגולשים האחרים להאמין שכרמלו צחק על האפשרות של מעבר ללייקרס, ושהוא אמר שהוא נשאר בניו יורק – למרות ששני הדברים האלה לא קרו מעולם.

אני מבטיח להבא לא לטרוח, וכולם יוכלו להמשיך להאמין לכל מה ש"מצוטט" ומדווח להם כאן.

מיקי (אחר)
מיקי (אחר)
20/09/2013 5:30:39

אז הוא צחק על המשקה או משהו כזה עם כוונה ללייקרס. ביג דיל. מי שם לזה לב בכלל?

מיקי (אחר)
מיקי (אחר)
20/09/2013 5:35:53

קראתי את מה שהוא כתב שוב, והצחוק שהוא מדבר עליו בכלל לא היה חלק מהנאום, אלא במין ראיון שעשו איתו אחרי הנאום.

שאול
שאול
20/09/2013 5:39:20

על מה הויכוח שגם אני אדע?

דדי
דדי
20/09/2013 5:43:31

לא היה שום נאום.

היה רק ראיון.

והפעם היחידה שהקהל וכרמלו צחקו בה היתה כשכרמלו התחמק מלהתייחס לפרי אייג'נסי שלו וללייקרס ותוכל למצוא את זה בקטע שציינתי בלינק לראיון.

ה"דיווח" שאתה קיבלת מזה הוא שכרמלו צחק על האפשרות של מעבר ללייקרס, (כולל "ציטוט" שלו), והודיע שהוא נשאר בניו יורק,

די אני חייב להפסיק לטרוח.

בהצלחה. תהנה.

ZVI
ZVI
20/09/2013 5:49:39

הוא היה KEYNOTE SPEAKER. היה נאום.

דדי
דדי
20/09/2013 6:15:34
Reply to  ZVI

לא היה.

ZVI
ZVI
20/09/2013 5:52:38

זה שהוא אומר שהשנה הם טובים יותר משבשנה שעברה זו העלבה לג'ייסון קיד, אתם לא חושבים?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/09/2013 6:17:13

מנחם, תודה
יש לך הספק מדהים!
תודה על מאמציך לספק לנו עוד ועוד חומרים!

משה
20/09/2013 7:28:18

מנם אנחנו אוהבים אותך!!!
כל מה שאתה אומר אנו מאמינים ולא מחפשים בלבולי מוח,
חג שמח ידיד יקר!

Mbk
Mbk
20/09/2013 10:23:29

מי על סמים ? וורלד פיס או לאמר אודום ?
אולי אני הוזה אבל אני מאמין לכרמלו , הניקס יסיימו לפחות במקום ה 3 במזרח .

שחר +
שחר +
20/09/2013 11:39:42

הדוק פתח חזית חדשה?

מנחם לס
מנחם לס
20/09/2013 16:17:26
Reply to  שחר +

אני לא פתחתי ולא אפתח חזית חדשה. בשביל מה אני צריך את זה? השמש זורחת, העיזות לוחכות דשא ומחר בבוקר הדשא הופך לחלב (שהאשה עושה ממנו גבינה למות בשבילה!), ואני יוצא עוד שעה לדוג באגם הוצ'יצ'וטי, שהוא האגם של השמורה האינדיאנית כאן בהרי הסמוקיס ($10 כניסה עם סירה לאגם). אז אני צריך חזית חדשה?

רובי בן חורין
20/09/2013 17:07:30

הלייקרס צולללים מטה לתחתית הבאר היבשה,
קובי פצוע וגם אם חוזר אולי יכול לחלק בקבוקי מים
גאסול ייתן גם ייתן 25 ו-12
אבל מי ייתן עוד?מי?
שלום עולמי נזרק לבניין האו"ם בניו יורק
סטיב נאש יכול לתת עוד 15 ו-10
היה יכול לתת יותר מ-10 אסיסטים אבל אין למי למסור..
הלייקרס מתקמצנים ומבקום להביא איזה קנון מביאים שאריות
זוהי שנת שונאיי הלייקרס בה יוכלו לחכוך ידיהם בהנאה ולראות מפלות של 40 הפרש כל משחק,
הכל אשם בעל הבית הקמצן והכיליי שמסרב להוציא דולר מהכיס וליוד דונלנד סטרלינג נראה הברון רוטשילד

שגיא
שגיא
20/09/2013 18:30:09

רובי
אתה לא הבן של יצחק בן חורין אני מקווה.
מהפה שלך לאוזן של אלוהים!

דוד
20/09/2013 17:55:50

רובי ידידי הלייקרס יתתנו אחלה עונה ואם אתה נותן לגאסול 25 ו-12 זה יפה אבל אני מבטיח לך שהשור הספרדי שנח בקיץ ולא היה ביורובאסקט ייתן אם צריך גם 40 נק',15 ריבאונד,5 אסיסטים ולקינוח גם 3 גגות.
קובי יחזור וייתן לדעתי בהתחלה 20 נק' ואט אט יעלה ל-30 נק'.
על אפיכם ועל חמתכם ובראשם הדוקטור נגיע לגמר כדבריי שלום עולמי שהוא כידוע לכם נביא הזעם

שגיא
שגיא
20/09/2013 18:31:45
Reply to  דוד

דוד, תמשיך להשתעשע באמונות שווא שתהפוכנה לאמונות שקר כשיוודע שקובי לא יכול לשחק יותר מ-70% מיכולתו של פעם.

שעייה
שעייה
20/09/2013 23:37:55

מנחם עדיין חי בתקופה שלא היה אינטרנט והוא יכל לספר סיפורים וגוזמאות. מה יש לדבר. לא היה ולא נברא. דדי הציע לך הצעה מכובדת בתגובה הראשונה. אתה העדפת לצאת לקרב וחטפת נוק אאוט. לא נורא. יהיה לך זמן לחשוב על החסקה באגם הדלוח.

האחד
האחד
22/09/2013 19:21:34

מנחם לס ביזיון.
"עיתונאי"…
עלאק.
בלוגר, לכל היותר.

תודה דדי על התיקון.